Helpdeskmedewerker ICT (WAJONG/ Doelgroepenregister)

Ben jij handig met computers en op zoek naar een baan in de overheid? Lees dan snel verder! Percuris is op zoek naar een helpdeskmedewerker ICT voor Defensie in Huis ter Heide. Deze vacature staat alleen open voor kandidaten met een Wajong uitkering, doelgroepenregistratie en Indicatie banenafspraak.

Defensie is dagelijks actief in Nederland en in het buitenland voor de belangen van ons land en haar inwoners. Hiermee draagt Defensie, nu en in de toekomst, bij aan de welvaart en veiligheid van ons land. De wereldwijde inzet versterkt de internationale samenwerking en draagt bij aan de ambitie van Nederland dat mensen zich wereldwijd in vrijheid en veiligheid kunnen ontplooien.

Binnen Defensie zijn ze op de afdeling Service Desk Defensie (SDD) van het Joint Informatievoorziening Commando (JIVC) op zoek naar een helpdeskmedewerker ICT. JIVC is een full-service ICT-bedrijf dat niet alleen ICT diensten verleent aan Defensie maar ook aan andere ministeries en aan de ‘zwaailicht’-sector.  Binnen JIVC is de SDD het eerste aanspreekpunt voor vragen van gebruikers en het melden van verstoringen op het gebied van ICT dienstverlening. Daarnaast worden ook gebruikersvragen afgehandeld die betrekking hebben op een aantal andere diensten. De ICT-dienstverlening denkt mee, geeft advies en lost problemen op. Het proactief adviseren over ICT binnen de bedrijfsvoeringsystemen van de klant en het bieden van support wanneer nodig, behoort bij de servicegerichte instelling van JIVC. Dit gebeurt 24 uur per dag, binnen het Koninkrijk der Nederlanden en daarbuiten. Voor Defensie en voor ketenpartners binnen de openbare orde en veiligheid.

Wat ga jij doen in deze rol?

Als Beheerder ICT binnen het Kwaliteitsteam van de SDD speel je een belangrijke rol in het up-to-date krijgen en houden van de kennis van de service desk agents. Je voert kwaliteitscontroles uit op de registratie van incidenten en samen met je team verhoog je de betrokkenheid en draag je bij aan de klanttevredenheid van onze dienstverlening. De specifieke werkzaamheden zijn:

  • Optimaliseren van het incidentenproces door het analyseren van het proces en het doen van verbetervoorstellen;
  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles en het vervaardigen van rapportages t.a.v. het incidentenproces;
  • Het geven van de beste service richting onze klanten, waarbij er een goede balans is tussen kwaliteit en kwantiteit.

Wie ben jij?

  • je bent in bezig van een MBO diploma (informatica, computertechniek of telecommunicatie gerelateerd);
  • ITIL foundations gecertificeerd;
  • MCSA Windows 7 of 10 gecertificeerd;

Wat kunnen wij jou bieden?

  • een uitdagende functie op een mooie werkplek;
  • een flexibele (aanpasbare) baan met aandacht voor jou specifieke talenten en begrip voor de dingen waar je minder goed in bent;
  • individuele begeleiding op de werkplek door een ervaren jobcoach.

Is deze baan iets voor jou? Reageer dan voor 25 april 2019. Voor meer informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sammy Groen (030 30 30643)

Graag reageren via onderstaand formulier.