Medewerker klantcontactcentrum (WAJONG/ Doelgroepenregister)

Vind jij klantcontact leuk en zoek je een baan binnen de overheid? Pernu Werkt Anders is op zoek naar een medewerker klantcontactcentrum voor het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag. Deze vacature staat alleen open voor kandidaten met een Wajong uitkering, doelgroepenregistratie en Indicatie banenafspraak.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken maakt zich hard voor de Nederlandse belangen en waarden, wereldwijd. In zo'n 150 landen fungeren de ambassades zowel als antenne als spreekbuis van Nederland. Het ministerie helpt Nederlanders in het buitenland en onderhandelt en werkt samen op veel terreinen in de Europese Unie en binnen organisaties als de NAVO en de Verenigde Naties.

Wie zoeken we?

  • Iemand met een doelgroepindicatie (Wajong / doelgroepenregister / Indicatie banenafspraak);
  • Iemand die minimaal HBO werk- en denkniveau heeft;
  • Iemand die beschikbaar is voor minimaal 24 en maximaal 26 uur per week;
  • Iemand die flexibel inzetbaar is gedurende de dag-/ avond-/ en nachtdiensten, zowel doordeweeks als in het weekend;
  • Iemand die vloeiend Nederlands en Engels spreekt.

Wat ga jij doen in deze rol?

Als medewerker klantencontactcentrum start je na 4 weken training met het beantwoorden van vragen over consulaire diensten als legalisatie, paspoortaanvragen, visa, de Nederlandse Nationaliteit of vragen over het reizen naar de verschillende landen. Je verstrekt hierbij veelal telefonisch informatie, maar ook per mail en via social media (twitter, chat, whatsapp). Het beantwoorden van de klantvragen doe je voornamelijk met behulp van de in- en externe websites zoals
www.nederlandwereldwijd.nl. Daarnaast onderhoud je contacten met ambassades, Centrale Service Organisatie en het departement. 

Graag reageren via onderstaand formulier.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *